Josefin

Vi kanske inte kan förändra hela världen, men vi kan i alla fall få vår egen trädgård att blomstra!

Ny sida

Publicerad 2009-05-15 15:44:19 i Allmänt,

Jag har fixat med en ny sida där jag kan lägga upp foton. Den hittar ni på jossanfin.pixbox.se. Det som är bra med den sidan är att ni kan skriva kommentarer där ;) Mycket nöje! Om ni ser någon bild som ni inte vill att den ska ligga där så säg till så tar jag bort den. Annars hoppas jag att det är okej! Ett litet tips när man kollar på bilderna är att man kan först kan klicka på den för att få upp alla. Sedan finns det en grön pil till höger om bilden, trycker man där så får man ett bildspel.

Ni hittar även länken under rubriken länkar på denna sida.

Kommentarer

Postat av: mammis

Publicerad 2009-05-15 21:27:23

Så roligt........ jag har saknat dig så länge här! Jättelänge, varje kväll tittar jag hit och skitlänge har en gullig bock tittat tillbaka MEN nu ska jag gotta mig... jättekramiz

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela