Josefin

Vi kanske inte kan förändra hela världen, men vi kan i alla fall få vår egen trädgård att blomstra!

Yes!

Publicerad 2009-03-17 17:01:56 i Allmänt,

Jag har en liten konstig åkomma och är inte så förtjust i telefoner. Men är stolt över mig själv och gör stora framsteg. När det gäller jobbet så har jag aldrig några problem längre, för då är det inte så personligt. Men andra saker gillar jag inte. Jag svarar helst inte i telefonen hemm om jag inte vet vem det är, men där har jag också varit duktig och faktiskt svarat den senaste tiden. Och idag var jag till och med så duktig så jag ringde och beställde smörgåstårtor utan att över huvudtaget blanda in R, det ni ;) Eller han får åka och hämta dem på lördag, men det är mest för att jag inte vill lämna mitt eget kalas ;) Men om det finns någon frivillig som vill följa med vore det ju snällt eftersom det blir lite krångligt för honom att bära själv... Hur som helst så är jag stolt över att jag börjar ta mig ur min åkomma ;) Behövde inte ens ladda för att ringa. Kanske gick det lättare för att jag ringde från jobbet? Eller så gick det bra för att jag lyssnade på mig själv och insåg att jag skulle få prata med en trevlig person ;)

Det är konstigt det där med att man själv kan vara ens värsta fiende ibland...

Kommentarer

Postat av: Jeanette

Publicerad 2009-03-17 20:15:01

Det där är en åkomma som finns även hos dina båda systrar. Vi kanske skulle kolla upp vad den beror på. Men bra jobbat syrran!! Åh vad gott det ska bli!

Postat av: Marianne

Publicerad 2009-03-18 14:28:24

Jag har också besvär med att ringa upp folk. Inte på jobbet, men privat. Ja, det vet du kanske redan. Jo, jag skulle anmäla R:s Far som frivillig :-) Han hjälper säkert R att hämta tårtorna.

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-03-18 16:17:03

Vore jättesnällt om B ville hjälpa R. Det ska inte behöva ta så lång tid, max en halvtimme fram och tillbaka tror jag =) Ser verkligen fram emot kalaset i helgen. Känns så soft när man inte ska göra så mycket själv ;) Dock tänker jag göra tårtan!

Postat av: Marianne

Publicerad 2009-03-18 17:41:38

Mums! Är det inte lördag snart?

Postat av: mamma

Publicerad 2009-03-18 21:58:06

Åkomman har ni ärvt av mig! Sorry! Usel gen! :-(

Postat av: Maria

Publicerad 2009-03-20 20:11:28

OM jag inte minns fel så är det idag jag ska säga grattis..? Eller var det den 22:a

Postat av: Martin

Publicerad 2009-03-22 12:02:55

Stort GRATTIS på födelsedagen vännen! Hoppas du har en underbar dag! Kram!

Postat av: Maria

Publicerad 2009-03-26 12:43:37



Jag vet att det svider så ett stort Tack ska du ha.

Gissa vem som hade nerverna på utsidan igår kväll.

Nästa förlängning ska jag sätta på min stegräknare.. 10000 steg skulle jag tippa på :p

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela