Josefin

Vi kanske inte kan förändra hela världen, men vi kan i alla fall få vår egen trädgård att blomstra!

Vintern rasar inte ut, däremot rasar jag på den..

Publicerad 2009-03-27 15:50:48 i Allmänt,

Först vill jag bara tacka för uppvaktningen i lördags, det var verkligen hur trevligt som helst! Och tack för alla fina presenter och blommor!


Just nu sitter jag och tittar ut på ett vinterlandskap, stora vita flingor som vräker ner... Det ska inte vara så här, nu blir jag inte glad av att se snö längre. Det ska ju bli vår nu, inte vinter igen! Sommartid i helgen, det känns nästan lite ironiskt ;) Känner ingen entusiasm för att knalla hem i det här vädret sen, jag kör med gympaskor så de är ju inte snövänliga direkt. Jag hade tänkt kolla efter nya skor för träningsaktiviteterna, men jag känner att det får vänta lite tills solen kommer tillbaka. Idag kollar jag nog bara lite snabbt efter ett par nya brallor.


Jag har blivit så duktig nu med träningen. Tisdagar kör jag 35 minuter orbitrek, torsdag och söndag (eller ibland lördag) kör jag 35-50 minuter på Wiin. Dessutom äter jag mindre mängd mat nu och betydligt mer grönsaker och frukt. Jag åt redan innan mycket frukt, men nu är det väldigt mycket. Men det är himla gott! Magen verkar dessutom gilla att det blir mindre mängder mat. Och faktiskt så lyckas jag hålla mig till tiderna ganska bra. Klart att jag missar ibland på grund av att det kan vara mycket någon vecka, men det viktiga är att man kommer tillbaka till rutinen dirket igen!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-03-29 22:35:03

Tack själv, jag hade skitkul! Å gottgott bjöd du på.

Vintertid och grönt, sommartid och vitt. Ur led är tiden.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela