Josefin

Vi kanske inte kan förändra hela världen, men vi kan i alla fall få vår egen trädgård att blomstra!

I en annan del av Köping

Publicerad 2009-01-05 19:54:18 i Allmänt,

Till kaffet ikväll så satte jag igång DVDn med gänget från "en annan del av Köping", och när jag sett första avsnittet var jag bara tvungen att se nästa också. Tycker de är helt underbara, man blir så glad av det programmet, hoppas de kommer tillbaka i rutan igen =)

I morse var jag tvungen att ta mig ut i kölden, det är inte varmt när det är minus 12-13 grader... Bylsade dock på mig mycket kläder så jag klarade mig nästan hela vägen fram utan att frysa. Dagen på jobbet var lugn. För att muntra upp en kall dag så tog jag mitt julklappshalsband på mig, och det var så roligt för det vart uppmärksammat och berömt på jobbet =)

Jag hade planerat så bra idag, skulle gå på rean efter jobbet och hade till och med sagt till R att jag skulle komma senare. Men sen visade det sig att affärerna stängde tidigare... Inte tänkte jag på att det är trettondagsafton idag inte... En annan var ju tvungen att jobba heldag. Så det blev varken mössa, långkalsonger eller något annat. Får göra ett nytt besök på onsdag..

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-01-05 22:02:17

Ja sååå typiskt när du var så förståndig och tänkte köpa dig varma skön kläder och mössa!

Postat av: mammis

Publicerad 2009-01-05 22:03:27

varför försvann avsändaren då........?????

Postat av: Maria

Publicerad 2009-01-06 13:52:09

Skickar med min mailadress, vet inte om jag kanske har dig på msn, vad vet jag...

Hur som.. I en annan del av Köping, jag håller med...den är underbar :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela