Josefin

Vi kanske inte kan förändra hela världen, men vi kan i alla fall få vår egen trädgård att blomstra!

Den duktigaste av dem alla..

Publicerad 2009-01-10 17:10:33 i Allmänt,

.. idag måste ju vara jag =) Har dammat och dammsugit, till och med bakom soffan så att killarna som ska sätta ihop soffan inte får en allergichock ;) Så är badrummet fint och nästan helt rent. Köket är fixat och disken diskad, och tvätten tvättas och har hängts upp. Snacka om att det kommer bli skönt ikväll när man sätter sig i soffan och njuter av det fina hemmet =)

Har förresten kommit på att jag har en ny favoritfärg, mörkturkos! Jag har länge kollat på några koppar med fat på Indiska. Igår var jag in dit igen för att titta, och blev jätterädd när jag inte hittade dem! Men så såg jag att de hade flyttat på dem och att de nu stod i en hylla, fanns bara 4 koppar kvar. Så var jag på väg och gå, men kom då på att nästa gång kanske de inte finns kvar... Så om jag ska titta på dem fler gånger så är det nog bäst att köpa, så jag tog raskt de fyra sista kopparna och fat därtill. Och igår hade vi dem till fredagsfikat, de är så himla bra för man kan lägga sitt fikabröd på fatet bredvid koppen! Och dessutom är de så himla fina, kolla själva;



Kommentarer

Postat av: Marianne

Publicerad 2009-01-11 15:01:52

Ja, de är ju jättefina!

Postat av: Maria

Publicerad 2009-01-11 19:32:13

Kan jag få dina koppar... För gammal vänskaps skull.. :)

Postat av: mammis

Publicerad 2009-01-11 22:57:09

Jaa, det är jättefina. Inte ett dugg avundsjuk för jag har också fina muggar som jag verkligen gillar.

Postat av: Maria

Publicerad 2009-01-16 18:52:35

Jag har tänkt lite... det skulle vara kul om du la ut en bild på dig själv "in action" när du jobbar..

Hmm... vore kul ju.. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela