Josefin

Vi kanske inte kan förändra hela världen, men vi kan i alla fall få vår egen trädgård att blomstra!

Arn

Publicerad 2009-01-04 15:25:21 i Allmänt,

Åh, vad Arnfilmen var bra igår! Hoppas verkligen inte att det är lång kö på nästa så vi får vänta en evighet. Men risken finns väl eftersom den inte varit ute på DVD så himla länge. Om vi hade haft den hemma hade jag nog satt på den direkt trots att klockan nästan var natt. Vi har lyckats med att vända dygnet, så vi sover länge och jag somnar sent. Får se hur det går i morgon när jag ska upp tidigt, men det är ju ledigt på tisdag så jag får väl ta igen mig då ;)

Det är 13 grader idag, hur kan det vara så kallt,,,,, hoppas det blir lite varmare till i morgon i alla fall! Annars vet jag någon som kommer sitta på jobbet och frysa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela