Josefin

Vi kanske inte kan förändra hela världen, men vi kan i alla fall få vår egen trädgård att blomstra!

Victoria och Daniel

Publicerad 2009-02-24 18:33:35 i Allmänt,

Jag såg precis ett klipp på TV från Victoria, daniel, kungen och drottningens offentliggörande. Stelare sammanträde har jag då aldrig sett maken till! Varje ord var inövat och nedskrivet på en lapp. Var väldigt jobbigt att titta på det, måste det vara så där uppstyltat? Och så pratar Daniel om att han hoppas bli mottagen av svenska folket. Och det spekuleras i att det är så långt mellan förlovning och brölopp för att svenska folket ska hinna vänja sig. Men hallå.. behöver vi vänja oss? Är det inte självklart att Victoria ska få gifta sig med den man hon älskar? Hon liksom alla andra människor?

Jag tycker i alla fall att det är bra att de äntligen har förlovat sig, och att Daniel får vara med på tåget! Förhoppningsvis får han vara med på diverse tillställningar nu där han tidigare inte varit med. Det är väl sannerligen på tiden. Sen struntar väl jag fullkomligt i att han är en vanlig människa. Men Vickan kanske inte alls planerar att ta över tronen.... vem vet? Hur som helst, måste allt vara så konstlat ;) Det är ju bara en vanlig kungafamilj =)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-02-25 18:46:12

Ja, usch, det var jobbigt att se på! Det som är bra med det hela(förutom för deras skull då)är ju att ekonomin kanske får ett uppsving som följd! Heja! :-)

Postat av: Anneli

Publicerad 2009-02-25 18:47:00

Det var jag som skrev, mitt namn trillade visst bort!

Postat av: Maria

Publicerad 2009-02-28 21:51:04

Jag såg inte tv framträdandet, men jag håller med om allt annat..

Kan tänka mig hur det lät på tv..

Och att han inte ens fått vara med på hennes födelsedag. Det är sjukt!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela