Josefin

Vi kanske inte kan förändra hela världen, men vi kan i alla fall få vår egen trädgård att blomstra!

Dumma frågor..

Publicerad 2009-04-23 12:07:14 i Allmänt,

Igår blev jag stoppad av en sån där som ville att jag skulle byta operatör. Jag tänker inte byta till något annat men tänkte att jag kunde väl ändå svara på hennes frågor. Och då fick jag en ganska korkad fråga. Jag berättade något som gällde mig och min sambo, och då frågar hon "Men tänk om du och din sambo....(tystnad) bor ni ihop förresten..?!" eeeehh... hallå?!

Jag tycker att såna där människor behöver lära sig lite hyfs. Jag stannade till och pratade ett tag, men var tydlig med att jag inte var intresserad av hennes erbjudande. Så när hon frågade "så du vill inte ha det här?" Så svarade jag, nej tack, men tack ändå. Och så sa jag hej då och gick, hon svarade inte ens på det... Så varför ska jag göra mig besvär att stanna om de inte ens kan vara lite trevliga?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela