Josefin

Vi kanske inte kan förändra hela världen, men vi kan i alla fall få vår egen trädgård att blomstra!

Allt godis till mig då eller?

Publicerad 2009-04-09 13:51:50 i Allmänt,

Jag sitter alldeles ensam här nere hos mig på jobbet nu, visserligen finns det folk våningen upp. Men här nere finns det massa godisskålar, jag antar att de är till oss stackare som måste jobba ;) Vet inte vem som ställt dit det, kan ju vara giftbesprutat eller vad som helst. Men vi är ju så artiga så vi äter ändå ;) Det är rätt skönt att jobba en sån här dag då ingen förväntar sig att vi ska vara här. Så ingen ringer, jag kan lyssna på radio, äta godis och skriva ut en massa tillstånd! Glad Påsk på er!

Kommentarer

Postat av: mammis

Publicerad 2009-04-10 00:00:32

GLAD PÅSK påskpuss påskpuss!

Postat av: Marianne o Bengt

Publicerad 2009-04-10 08:25:12

Hjärtligt välkomna hit! Kör mycket försiktigt! Vi väntar gärna en stund extra! Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela