Josefin

Vi kanske inte kan förändra hela världen, men vi kan i alla fall få vår egen trädgård att blomstra!

Vilket klipp

Publicerad 2008-10-22 18:35:04 i Allmänt,

Jag är fortfarande superdupernöjd med frillan! Minst tio personer har sagt att jag är snygg i håret. Till och med så kom en in till mig enbart för att säga det dessutom. Då känner man sig verkligen fin =) Och det bästa med det hela är att det är väldigt lätt att fixa till det på morgonen, jag behövde inte ens föna håret i morse, jippi! Och det är ju perfekt i hösstormarna nu också att ha en frisyr som inte ska se välkammad ut!

Har lite träningsverk vid skulderbladen idag efter gårdagens boxande. Dessutom körde jag nyss lite till boxning på säcken, så nu har jag ändå ondare ;) Fast det gör ändå inte ont så det gör ont liksom...

Kommentarer

Postat av: Jessica

Publicerad 2008-10-23 07:31:01

Men hörru!!! Hur svårt är det att lägga upp en bild åt nyfiken syster! Ska jag behöva storma in på ditt jobb för att få se hur du ser ut?? ;o) Vad kul att du är så nöjd och vad kul med alla positiva kommentarer!



kramis

Postat av: Anneli

Publicerad 2008-10-23 15:31:19

Vill också se! :-) Jag ska klippa mig i morgon och det ska bli så skönt!

Postat av: Martin

Publicerad 2008-10-23 18:11:44

Jag vill också se :). Hoppas att allt är bra med dig i övrigt, här är det som vanligt hektiskt. Kram!

Postat av: mammis

Publicerad 2008-10-23 21:59:26

Jag vill också att du lägger in en bild på dig i nya frisyren. Konsten att göra massa folk nyfikna! jo tack det har du verkligen lyckats med :-) Kramiz

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela