Josefin

Vi kanske inte kan förändra hela världen, men vi kan i alla fall få vår egen trädgård att blomstra!

Härliga blandningar!

Publicerad 2008-11-07 12:08:49 i Allmänt,

Det finns både för och nackdelar med en kaffeautomat på jobbet. Nackdelen är att man ibland kan få kaffe som smakar apa utan att någon egentligen vet varför. Men troligen är det när det blir sorts kaffe i den.

Men fördelen är att man kan få nästan vad som helst ur den! Ibland tar jag en kopp choklad, och det är så gott. Eller ja, skummet är så gott ;) Numera gör jag alltid en egen blandning vid lunchen. En liten mugg vanligt kaffe med espresso choc i. sedan en skvätt mjölk i! Det blir mycket godare än vanligt kaffe det =)

Underbart med fredag idag! Blir alltid så glad när fredagen kommer. Men kan inte fatta hur fort tiden går egentligen... Ikväll blir det Idol som vanligt. Tror jag ska rösta på Alice idag, tycker att hon är helt underbar, men förra veckan så åkte hon ju nästan ut. Sen ser jag fram emot den vanliga adrenalinklicken Kevin. Han är helt otrolig den gossen, han vill verkligen på popidol han, och jag anser att han redan är en, en riktig proffsig kille. Sen blir man så himla glad av att höra honom prata, han ler med varenda ord och jag tror han lycklig varende sekund i sitt liv, sådan glädje sprider sig vidare =)

Den nya Bondfilmen fick ju väldigt dålig kritik, men det är ju ändå en Bond så jag vill nog se den. Någon som sett den och vill ge ett utlåtande? Ska se om jag kanske får med mig R på bio på söndag, var länge sedan vi var iväg nu...

Hoppas ni får er trevlig helg! Flera av er får jag ju träffa i morgon. Och längtar speciellt efter att få träffa Filip i morgon =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela