Josefin

Vi kanske inte kan förändra hela världen, men vi kan i alla fall få vår egen trädgård att blomstra!

Dagens tips

Publicerad 2008-11-04 21:18:54 i Allmänt,

Det kanske blir lite PRO-varning på detta, men här kommer i alla fall ett tips. Såg världens smartaste sätt att äta en kiwi på, man skär av en liten bit på ena sidan och sätter den sedan i en äggkopp, megasmart...



Igår kväll var jag och några kollegor på en butik här i stan och hade kortkväll. Så det blev lite julkort gjorda. Det var verkligen superkul att träffas några stycken efter jobbet och pyssla lite. Vi var tre som gjort lite innan och tre nybörjare. Nybörjarna blev lite bitna av det hela tror jag, så förhoppningsvis fortsätter de så vi kan ses igen och hitta på något. Roligt med något annat än det vanliga efter jobbet. Men jag hade så mycket intryck med mig hem, och hann inte riktigt varva ner innan jag skulle sova tror jag. Sov dåligt i natt och det bara flög runt bilder och liv i huvudet på mig, konstigt när det blir sådär. Men desto skönare att sova i natt kanske =) Usch, det är verkligen träligt att gå upp på morgonen... Det är sanslöst vad jag är morgontrött nu för tiden *gäsp*gäsp*

Kommentarer

Postat av: mammis

Publicerad 2008-11-04 22:10:59

PRO varningar går direkt till hjärtat nu för tiden!

Jag sov också uselt, var det kanske månen ? Nu väntar jag med spänning på julkortet...

Postat av: Jeanette

Publicerad 2008-11-06 09:39:51

Jag ser Allers på en gång framför mig! skrattar Men lite smart var det ju...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela