Josefin

Vi kanske inte kan förändra hela världen, men vi kan i alla fall få vår egen trädgård att blomstra!

Jag älskar sommaren!

Publicerad 2008-05-31 20:38:22 i Allmänt,

Idag åkte vi och handlade lite hamburgare och åkte ut till Stendörren. Det är verkligen fantastiskt där! Skönt att sommaren är här så man kan åka dit ut igen. Vi åt, solade och hade det bra. Och så tog jag förstås en del kort ;) Idag blir det många måsar.

image166

image167

image168

image169

image170

image171

image173

image174

image175

Kommentarer

Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Publicerad 2008-05-31 20:49:41

Jag är ledsen om du inte vill ha "reklam" men jag är med i en tävling där den tävlingsdeltagaren som får flest unika klick på sin länk vinner ett resepresenkort värde 20 000 kronor! Om du har två
sekunder över, så klicka gärna på denna länken: www.alltforforaldrar.se/kul/promo/extpage/206 Då blir jag och mina barn glada för vi har aldrig varit på semester!

För övrigt är du välkommen att kika in på mina tävlingar i bloggen där du bland annat har möjlighet att vinna valfritt klädesplagg eller presentkort!

Postat av: HELENAAS

Publicerad 2008-05-31 20:51:51

frågestund i min blogg =)

Postat av: Marianne

Publicerad 2008-06-01 07:19:36

Vilka knivskarpa bilder du tar! Det känns som om man var där, vid Stendörren. Jag kan nästan höra måsarnas skrik! Du får bli den officiella fotografen den 2 augusti, om du fortsätter så här!

Postat av: Anneli

Publicerad 2008-06-01 14:31:23

"Hur mås det? Äh, håll truten!" :-D
Skämt åsido, jättefina bilder! Själv har jag nyss kommit på att vår kamera har en närbildsfunktion!

Postat av: mammis

Publicerad 2008-06-01 22:14:26

Alla bilder är jättebra. Bild tre tog mig med storm synd det var en måsfågel..haha..Den är helt suverän så fin och len ska en pippi vara, med lite tång bakom rumpan. Sista måsbilden är ett konstverk. Fina ljus och skuggspel, som gjord för att sitta på väggen. Resten av naturbilderna får mig bara att längta till Stendörren, denna underbara plats på jorden.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela