Josefin

Vi kanske inte kan förändra hela världen, men vi kan i alla fall få vår egen trädgård att blomstra!

Blööörk...

Publicerad 2008-05-21 17:05:42 i Allmänt,

Hur mycket ska man behöva ha i huvudet egentligen? Telefonen ringer konstant och jag blir bara mer och mer irriterad på min kollega som "är hemma av vissa orsaker". Jag anser inte att han skött sitt jobb. Han verkar spara allt i skallen och inget i det diaresystem vi har. Man känner sig rätt oproffisionell när man får sitta och fråga ut folk på telefonen vad de pratat om och vad han såg på besöket han gjorde på deras fastighet.... Jag känner att det får vara nog snart. Chefen vet hur han (inte) skött jobbet, men jag undrar om han har riktigt klart för sig vad det har inneburit för oss...

Jaja... ska gå hem och lämna jobbet några timmar nu. Men det är mycket nu..... är alldeles trött i skallen! Jag hoppas faktiskt att kollegan inte kommer tillbaka. Jag vet inte hur jag ska förhålla mig till honom längre. Men en fet jävla ursäkt får han faktiskt klämma ur sig!

Kommentarer

Postat av: mammis

Publicerad 2008-05-21 22:45:09

Det var ord och inga visor.......

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela