Josefin

Vi kanske inte kan förändra hela världen, men vi kan i alla fall få vår egen trädgård att blomstra!

Vila efterlyses!

Publicerad 2008-03-06 12:27:52 i Allmänt,

Först en helg i Skåne, sen en natt hemma och så tre dagar avlopp i Linköping... Det känns i huvudet, tror jag hade kunnat sova hela dagen utan problem ;) Men det har varit jättebra, alltid intressant att träffa andra från andra kommuner. Även om jag kan känna att det blir lite väl mycket prat. Men det är väl bara att bita ihop ;) Fast just nu längtar jag efter hemmet, våran kära soffa, tv och mina kära sambo. Hemmaliv är underbart =)

Måndagkvällen var tung, jag får ibland extrem spänningshuvudvärk. Och när jag får det så kan jag inte ens sova. Mår illa och det känns som om skallen ska explodera, så när jag äntligen kom till hotellet ägnade jag massa tid till att få bort det. Kallt vatten och huvudmassage brukar funka, tack och lov släppte det till slut och jag sov som en gris ;) De andra dagarna såg jag till att vrida mycket på huvudet och ta mycket frisk luft i pauserna, och jag klarade mig faktiskt från huvudvärken, skönt!

Men jag reagerade över att det var så kallt i Linköping! Vet inte hur kallt vi hade det i och för sig, men det liksom bet i kinderna. Idag när jag gick till jobbet var det jätteskönt ute, och på förmiddagen var jag ute i skogen och tittade tomter, och då kändes det som vår. Så antingen är Linköping en kall stad, eller så var det några kalla dagar som jag lyckades pricka in =) Men hur som helst, har haft det kanon!

Nu är det bara 1½ dag kvar innan helgen, skönt! Och på lördag blir det kalas, tänk att I redan fyller 7! Längtar efter att träffa alla =) Och längtar till i sommar då jag får träffa lilla "Torsten" ;)

Kommentarer

Postat av: Jeanette

Publicerad 2008-03-07 08:32:20

Du prickade in några riktigt kalla dagar. Några av de få dagarna i vinter då det har krävts fönsterskrapning på bilen på morgonen.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela