Josefin

Vi kanske inte kan förändra hela världen, men vi kan i alla fall få vår egen trädgård att blomstra!

Ödsligt..

Publicerad 2008-03-25 09:36:37 i Allmänt,

.. i fikarummet på jobbet. Efter att ha ätit en apelsin i ensamhet gick jag tillbaka till rummet med kaffet istället... Lite tråkigt att fika själv. Men det är ändå rätt många på plats, men ingen som har lust att fika... Märkliga människor... Fast flera av dem brukar vara sena till fikat, så de kanske dyker upp? Hur som helst kändes det lite ödsligt att sitta där och glo.

Jag har sovit jättedåligt de två senaste nätterna. I söndagskväll la vi oss efter elva, då kände jag mig trött, men det vände helt. Låg klarvaken och vid ettiden tröttnade jag på det och gick och tittade på Tv till 3. Skulle sedan lägga mig igen, men kunde då istället inte sova för att R snarkade. Gick ut och la mig i soffan och somanade i alla fall till slut och sov 3 timmar innan R kom upp och sa att vi kunde byta. La mig i sängen men somnade i alla fall inte gott, slumrade mest tror jag. Och i natt tror jag inte att jag sovit någonting alls. Har inte kännt mig trött, samtidigt som jag inte har kunnat sova på grund av snarkningar. Tur att R bara snarkar när han är förkyld... Nu längtar jag verkligen efter en god natts sömn. I natt måste jag ju kunna sova, tre sömnlösa nätter kan väl i alla fall inte funka?

Men först en arbetsdag.....

Kommentarer

Postat av: mammis

Publicerad 2008-04-01 21:28:00

NU har det varit ödsligt jättelänge faktiskt...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela