Josefin

Vi kanske inte kan förändra hela världen, men vi kan i alla fall få vår egen trädgård att blomstra!

Paradiset

Publicerad 2008-06-26 18:40:57 i Allmänt,

Igår var vi i paradiset. Vi var nere i hamnen och kollade på gamla bilar, temat var tyska bilar. Det är verkligen någost magiskt med bilar med glänsande lack och tuffa former, jag blev helt lyrisk! Och jäkligt sugen på att börja samla ;) Men det finns en bil som jag önskar mig mer än något annat, och det är en Ford Mustang, bild på den kommer nedan. Det är den absolut fränaste bil som finns! Och vinrött på bilar är helt otroligt snyggt! Här är lite bilder som R tog i alla fall.


Läcker som tusan!


Coolt blir namnet!


Vrålsnygg


Tuffaste bilen igår!


Bilden nedan och bilden ovan är min absoluta drömbil, så läcker så jag blir tokig!





Fräck!


Wow!


Jag älskar Corvetter och blir lika galen varje gång jag ser en!

Jag älskar verkligen snygga bilar =)

Kommentarer

Postat av: Svärmis

Publicerad 2008-06-27 07:30:28

Ett gemensamt intresse för 2 generationer tydligen! Vi sprang på en veteranbilsträff i Karlshamn för en tid sedan. Mums! Apropå ingenting, så har vi en samling samlarbilar här som tilhör R.

Postat av: Jeanette

Publicerad 2008-06-27 08:17:55

Visst fan, var det igår? Vi har pratat om att vi skulle åka dit med vår lilla pärla men det får väl bli en annan gång då...

Postat av: mammis

Publicerad 2008-06-27 23:12:43

Ja nog är bilarna läckra att TITTA på. Det räcker för mig. Ville gärna veta bilmärkena också så jag fick tillkalla HO så nu vet jag. Fina bilder.

Postat av: Svärmis

Publicerad 2008-07-03 08:31:01

Till, framför allt, R: Samlingen står bra här tills ni får plats för den. Den upptar ju inte ett helt rum och för det mesta tänker vi inte på den:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela