Josefin

Vi kanske inte kan förändra hela världen, men vi kan i alla fall få vår egen trädgård att blomstra!

Drällkväll

Publicerad 2008-06-11 12:29:44 i Allmänt,

Igår efter jobbet så drällde jag runt på stan. Det är ganska skönt mellan 17-18, nästan inget folk. Igår var jag först till åhléns, gick länge och vred och tittade på saker. Hittade lite ljus på rea, en fin handduk till köket, en stapelhållare för toalettrullat och några små fina förvaringskorgar. Sen var jag till indiska och köpte koppen och kuddarna. Sen gick jag hem och placerade ut sakerna och sa inget till R när han kom hem.

Det första han såg var min nya kopp, det var ganska enkelt eftersom den stod på soffbordet. Men sen såg han kuddarna i soffan. Och idag kom ett mail då hade han sett de andra sakerna. Så jag tycker min karl är jätteduktig som ser inredning och nya saker ;)

Annars är det mest fotboll på kvällarna, försöker se båda matcherna varje dag. Några har varit tråkiga och då har jag tröttnat, men vissa håller väldig klass. Holland och Tyskland är mina favoriter så här långt! Sverigematchen igår var helt okej, klart enormt kul att vi vann. Men Grekland var enna riktiga tråkpellar, men skönt att deras spel straffade sig! Matchen i övrigt var inte den bästa, men om man kollade på matchen som var innan så var Sveriges match rena adrenalinet ;)

Ikväll blir det Tjeckien-Portugal, såg inte Portugals första match så det ska bli kul att se hur de spelar. Men den sena matchen hoppar jag nog, och det kan nog vara nyttigt för mig att komma i säng i god tid ikväll...

Kommentarer

Postat av: Anneli

Publicerad 2008-06-12 08:33:27

Jag önskar att vi hade Åhlens och Indiska "på orten", fast det kanske är bra för ekonomin att vi inte har det! :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela