Josefin

Vi kanske inte kan förändra hela världen, men vi kan i alla fall få vår egen trädgård att blomstra!

segt på fredag..

Publicerad 2008-01-11 14:21:52 i Allmänt,

Varför i allsindar ska det vara så svårt att skriva ihop några rapporter efter att man varit ute? Har försökt att få det gjort hur länge som helst nu. Men det är så tråkigt så jag gör andra saker istället. Men nu sitter jag här utan val, det är typ rapporterna eller inget. Försöker febrilt att komma på något som jag kan göra istället, det måste ju finnas NÅGOT som jag absolut måste se till att göra NU ;) Men bara tio minuter kvar till fruktfikat, och sen ska vi ha lite möte, och sen är det ju nästan dags att gå hem! Jippie!


Och vet ni vad? Jag ser solen idag! Det är ju strålande... Ska se om jag hittar något på rean efter jobbet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela