Josefin

Vi kanske inte kan förändra hela världen, men vi kan i alla fall få vår egen trädgård att blomstra!

Funderade och kom fram till..

Publicerad 2008-01-22 20:09:07 i Allmänt,

... att det mesta går att vända till något positivt. Idag vid lunch så var jag lite frustrerad över att jag inte hade fått något gjort på förmiddagen. Ofta så blir det så att arbetskamrater kommer in och frågar saker, och ibland är det så mycket på gång så då fastnar man i någon diskussion, eller så blir det ett litet avloppsmöte. Men ikväll så tänkte jag på det, att egentligen är jag nog väldigt glad över det. För det betyder ju faktiskt att jag är betydelsefull även för andra på jobbet. Och att jag inte bara är den som frågar, utan också kan vara den man frågor. Så det är ju faktiskt väldigt positivt =) Inser mer och mer hur bra mina arbetskamrater är, söker man stöd så finner man det till fullo hos vissa. Och det är ju underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela