Josefin

Vi kanske inte kan förändra hela världen, men vi kan i alla fall få vår egen trädgård att blomstra!

Konsertplaner...

Publicerad 2008-02-12 09:17:23 i Allmänt,

R och jag har REM som gemensamma idoler, och de är verkligen STORA för oss. Ingen av oss har sett dem LIVE, och vi delar drömmen att se dem någongång. Och nu är de på gång med en ny platta, och jag har pratat och hoppats på turné, till och med så har vi kunnat tänka oss att åka utomlands för att se dem. JAg har gluttat på hemsidan för att försöka hitta datum, men det har varit tomt. Men så i morse så sa de på Rix att REM skulle komma till Stockholm i september!! Biljetter släpps på måndag och jag önskar och hoppas så innerligt att vi får några... Så snälla... om det finns rättvisa i världen..... Pleeeeeeese låt oss få biljetter!!

Magnus Uggla ska sluta blogga... jag som blvit en trogen läsare... Trist....

Kommentarer

Postat av: mam

Publicerad 2008-02-12 22:10:16

Var det R.E.M som alltid sjöng samma låt när vi skulle äta?

Postat av: Jeanette

Publicerad 2008-02-13 08:07:05

Kolla om de inte kommer till London, det tror jag är riktigt häftigt att se! Och det kan ju vara skoj med en weekend i där!

Postat av: Josefin

Publicerad 2008-02-13 10:44:21

Det stämmer att de var de som sjöng vid mat =) London OCH sthlm kanske ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela