Josefin

Vi kanske inte kan förändra hela världen, men vi kan i alla fall få vår egen trädgård att blomstra!

Barnglädje...

Publicerad 2008-02-07 15:01:47 i Allmänt,

Igår upplevde jag glädje på ett barns vis, det var en underbar känsla! Jag älskar hembakade kanelbullar, det är grymt gott, men framför allt så påminner det mig om min barndom. Så hembakade bullar är speciellt. Jag har en längre tid varit sugen på bullar, och sagt något till R att han kanske kunde baka det nästa gång han bakar. Och så igår kom jag hem helt ovetande, kände bulldoft och såg massa bullar på bordet. Jag blev så barnsligt glad så jag bara skrek "jaaaa" rakt ut och kunde hejda min glädje. Det är äkta barnglädje det. Underbart med överraskningar ibland!! Bullarna smakade såklart mums också!

Vi var till ikea och köpte lampor igår också. Det blev en att ha i fönstret och en att sätta bakom tvn. Tror vi får skämmas nu igen, men vi köpte samma märke som storasyster har bakom tvn. Fast inte en likadan, det var annat motiv på den, men den kommer ju få sin plats bakom tv-bänken som också är likadan ;) Fast igår när vi gick runt där så insåg jag att vissa handlar mycket på ikea, och med samma gener kanske det inte är så konstigt att smaken är rätt lika? Jag hoppas i alla fall att ingen blir arg ;) Fast det är ju som sagt ett helt annat utseende på den..

Kommentarer

Postat av: mam

Publicerad 2008-02-08 23:37:58

Så min bullunge har takterna kvar :-) Kram

Postat av: Josefin

Publicerad 2008-02-09 12:32:22

*hihi* Det kommer jag alltid ha ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela