Josefin

Vi kanske inte kan förändra hela världen, men vi kan i alla fall få vår egen trädgård att blomstra!

Världens vackraste blomma!

Publicerad 2008-04-20 11:55:33 i Allmänt,

Hibiskus måste vara den vackraste blomman som finns, jag har alltid haft minst en sån sen jag började ta hand om mina blommor själv. Och just nu har jag tre stycken hemma, och jag blir alltid lika glad när de blommor. Röda och helt fantastiska är de! Idag när jag vaknade hade jag tre utslagna blommor, så titta vad jag får njuta av:

image137

image138

Kommentarer

Postat av: Marianne

Publicerad 2008-04-20 13:55:38

Tack för att vi andra också får njuta av den vackra blomman!

Postat av: mammis

Publicerad 2008-04-20 22:37:52

Underbar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela