Josefin

Vi kanske inte kan förändra hela världen, men vi kan i alla fall få vår egen trädgård att blomstra!

Härlig är våren!

Publicerad 2008-04-04 15:34:20 i Allmänt,

Har hört rykten om att det är jätteskönt ute idag, så jag längtar tills arbetsdagen är slut. Vi ska till MAX och äta sen, så det blir lite vårpromenad, kanske man vågar sig på att sitta utomhus idag...? Men till helgen skulle det tydligen bli regn, hoppas att de har fel! Men vore ju så himla typiskt..


Men det blir en lugn helg denna helg. Eventuellt kanske man skulle försöka få ihop lite semesterplaner, det börjar väl verkligen bli hög tid att boka boende. Får hoppas att det inte är för sent redan. Annars får vi väl tälta, men det är inte min dröm direkt. Då åker jag nog hellre utomlands till bara ett ställe och bor på hotell.. Men jag hoppas vi får ihop en sverigeresa =)


Åh vad jag längtar  efter sommaren! Men först en härlig vår. Verkligen otroligt underbart med sol! Tänk vad skönt att få sitta ute och dricka kaffe och läsa igen! Sen längtar jag efter en egen tomt så man kan gå in och ut som man vill! Men det är verkligen sjukt dyrt med hus häromkring! Och är det lite billigare så ligger det utanför stan, och jag vill gärna slippa pendling. Men det är klart, funkar det med bussar så är det väl inte otänkbart det heller. Bara det finns kommunalt vatten och avlopp så ;) Ett litet radhus med en liten tomtplätt vore väl inte heller fel, bara det finns staket så inte grannarna ser in på tomten ;) Men, men, får väl se när något sånt kan bli verklighet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela