Josefin

Vi kanske inte kan förändra hela världen, men vi kan i alla fall få vår egen trädgård att blomstra!

Extas!

Publicerad 2007-09-02 14:20:33 i Allmänt,

Konserten i fredags var verkligen helt otroligt bra! Började ju väldigt lovande när Ola kom in och sa att de skulle göra kvällen magisk, eftersom det var sista konserten på turnén. Och publiken var med från första början. Det var så himla bra! Men det känns alltid så tomt sen när det är slut. De höll bara på 80 minuter typ, men jag hade kunnat vara kvar två timmar till känns det som. Fast jag förstår om de blir trötta, Ola var helt hes inför sista låten. Sista låten på nya skivan är en jättefin ballad, där det är mycket sång, väldigt finstämd. Det är en av mina favoriter. Förra konserten så spelade de inte den, men så såg jag ett klipp från en anna konsert, och då spelade den. Så jag verkligen hoppades att vi skulle få höra den! Och det fick vi! Ola ensam på scen med en gitarr, det var magiskt!! Jag längtar redan igen tills nästa konsert med dem! R undrade om vi började bli för gamla, för det såg ut som om vi drog ner medelåldern! Men det blir man väl aldrig heller =) Eller vad säger du mamma ;)

Igår var det också kalas hos syrran, det var såklart supertrevligt! Och som vanligt så busade jag med de små så jag blev alldeles slut ;) Busar man med den ena i knär dröjer det inte många sekunder innan man har båda där. Och I börjar bli så stor nu så det är rena styrketräningen att se till så hon inte slår i huvudet när hon slänger sig bakåt. Men det är väl skoj att de litar på sin moster ;) Jag har mina knep för att få lite bekräftelse på att jag är omtyckt. I åt dumlekolor som en galning, och när hon kom med den 5e inom några minuter så viftade hon med den och sa "Dumlekola, som jag tycker så mycket om". Då var jag självklart tvungen att ställa frågan "Men vad tycker du bäst om då, Dumlekola eller J******?" Svaret levererades med ett stort leende och utan tvekan "J******!!" Tur att hon gav det svaret ;) Maten igår var så himla god, och jag fick med mig lite hem också, så det blir mums att få äta det igen!!

Kommentarer

Postat av: Jessica

Publicerad 2007-09-04 18:36:42

The Ark; ingen kommentar ;o)
Härligt att konserten var så extasframkallande!
Toppen att du hade trevligt och gillade maten hos mig. Den var lagad med kärlek ;o) Och busmoster Josefin går alltid hem hos barnen :o)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela