Josefin

Vi kanske inte kan förändra hela världen, men vi kan i alla fall få vår egen trädgård att blomstra!

Sammanträffande..

Publicerad 2007-10-10 14:11:23 i Allmänt,

Ibland sker saker som får en att börja fundera över sannolikheter. För ett tag sen när vi var några på jobbet som hade varit iväg så var mina arbetskamrater vänliga och körde hem mig. När vi stannade utanför vårt hus så utbrast en kollega "men jag tror att jag har en kompis som har bott här". Dessutom trodde hon att det var exakt den lägenheten som vi bor i också..


Och igår kom hon in till mig och sa att det var verkligen så, hennes kompis hade bott där vi bor nu! Hur stor är sannolikheten för det liksom ;) Hennes kompis hade då undrat om vi hade kvar den oranga tapeten i hallen och vardagsrummet. För tydligen hade de fått välja tapet, och då var det inne med färg så de tog en orange. Fastighetsägaren hade sen ångrat sig att de fått välja ;) Men vi har ju bara den kvar i hallen, tur det! Jag tycker det är snyggt på några väggar som det är nu, men hela vardagsrummet i den färgen hade nog blivit för mycket! Men ett roligt sammmanträffande var det!

Kommentarer

Postat av: mam

Publicerad 2007-10-10 22:46:01

Världen är inte så stor som man tror som liten, det får man bevis på många gånger i livet!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela