Josefin

Vi kanske inte kan förändra hela världen, men vi kan i alla fall få vår egen trädgård att blomstra!

Inte ett så roligt jobb alltid..

Publicerad 2007-05-25 16:05:39 i Allmänt,

Usch vad det är jobbigt att göra folk upprörda. Och usch vad jag inte tycker om Naturvårdsverket som inte ger kommunen något stöd. Har haft en lång diskussion med två besökare som är tvugna att göra om sitt avlopp. Vi är inte överens, och det är inget kul att inte komma överens. Men jag måste stå fast vid de bedömningar vi gör... Men jag tror iaf att innerst inne så förstod de att de inte kan klandra mig som person, som myndighetsperson visserligen... Men det är inte jag som skriver lagar och regler... Hur som helst så tackade de när de gick... Men urk säger jag bara. Men får försöka koppla bort det, det är ju mitt jobb.... Och mitt jobb gör inte alltid människor glada. Nu ska jag shoppa så jag får upp humöret ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela