Josefin

Vi kanske inte kan förändra hela världen, men vi kan i alla fall få vår egen trädgård att blomstra!

Spindlar

Publicerad 2007-07-30 18:54:44 i Allmänt,

Kan inte förstå varför jag tycker det är så otroligt obehagligt med spindlar. Jag är mindre "rädd" nu än när jag var yngre, men jag är långt ifrån lugn. Jag skulle vika en handduk, och då såg jag en stor grön spindel med långa ben krypa där. Jag blev helt stel och stod och kippade efter andan några sekunder, tycker de är så otroligt äckliga! Men jag klarade att samla mig och gå och hämta flugsmällan, det blev mos av den. Så ursäkta om det regnar i morgon ;) Usch, blä, jag hatar spindlar!!!

Kommentarer

Postat av: mam

Publicerad 2007-07-30 21:02:41

Jag hade en spindel (ej rädd) i håret hos doktorn idag. Han tog bort den slängde den på golvet och mosa den........ ja snacka om nederbörd!!

Postat av: Jessica

Publicerad 2007-07-30 21:38:09

Dödade du den??? :o) Dags för lite fobiträning? Kom neeer iiii vååår kääälllareeeee :o)

Postat av: Jeanette

Publicerad 2007-07-31 10:20:12

Flugsmällan är bra! Den har kommit till användning även här. Och jag brukar ta ett djupt andetag och tänka "Spindlar betyder att det är ett friskt hus".

Postat av: Anneli

Publicerad 2007-07-31 16:26:11

Då skulle du se "källarspindeln" som byggt bo i vårat garage, den skojar man inte bort! :-o Skitstor, för att tala klarspråk, ska jag knäppa en bild på den o skicka? :-)

Postat av: Jeanette

Publicerad 2007-08-02 21:58:56

Vi bygger en ny altan på baksidan just nu, och när vi lyfte bort gamla altanen... *ryser* .. där kan man snacka om jättespindlar. Hela underredet på altanen var ett gigantiskt spindelbo.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela