Josefin

Vi kanske inte kan förändra hela världen, men vi kan i alla fall få vår egen trädgård att blomstra!

Snabba bud!

Publicerad 2007-07-21 10:55:11 i Allmänt,

Igår gick det verkligen undan. På morgonen när jag gick till jobbet var allt som vanligt. Men på kvällen hade vi plötsligt köpt databord och möbler ;) Jag beskrev för R hur jag tänkt på att vi kanske kunde göra, och han sa direkt att det lät jättebra. Så vi kollade lite på ikeas hemsida, och så undrade jag hur länge de hade öppet. R kollade och vi såg att de hade öppet till åtta, klockan var då sex. Jag ville ju absolut åka direkt, och R känner mig rätt väl nu så han vet att om jag vill ha något och vi bestämmer oss för det, då vill jag åka och köpa det direkt. Och an ville också, så vi gjorde oss klara och åkte till Linköping. Vi km dit halv 8, men hade god tid på oss ;) Vi hade nog lite tur där också, för jag skulle ha ett hyllplan också att sätta ovanför, och det sprang vi bara rakt på, helt perfekt! Vi hittade det vi skulle och åkte sedan hem. Lika ivriga båda två så började vi med att plocka ut bokhyllorna och flytta dem, sen satte vi ihop datorbordet också. Klockan var tjugo i två då vi gick och la oss, jag var inte så trött, men vi behövde sova. R skulle spela golf idag och M kommer till mig, så vi kunde inte vara uppe till ottan. Annars hade vi nog vart det ;) Men det blir nog bra, vi borde hina klart ikväll =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela