Josefin

Vi kanske inte kan förändra hela världen, men vi kan i alla fall få vår egen trädgård att blomstra!

Espressomaskin

Publicerad 2007-07-15 20:25:24 i Allmänt,

Idag när vi hade handlat så ville R förbi OnOff innan vi åkte hem, det var något han skulle kolla på. Så vi åkte dit och det visade sig att det var Rea. R tittade på det han skulle medans jag gjorde det jag alltid gör i Reaaffärer, kollade runt. Och så hittade jag en espressomaskin för 448 spänn. Det var för billigt för att vi inte skulle köpa, så det blev en. Det är verkligen himla gott det! Vi har ju inte så stort kök, men ställde den ovanpå skåpen så det funkar ju. Så nu kan vi dricka espresso hemma också =)

Kommentarer

Postat av: Anneli

Publicerad 2007-07-16 15:19:38

Espresso minsann! Upp till bevis då, när vi kommer på besök! ;-) (fast vi är ju egentligen tedrickare, men en o annan espresson kan nog sitta fint också!)

Postat av: Josefin

Publicerad 2007-07-17 13:44:04

Vi bjuder er mer än gärna, te finns det också =) Ska bli så kul att ni kommer! Hjärtligt välkomna!
Kram Josefin

Postat av: Anneli

Publicerad 2007-07-17 15:05:30

Har hört ryktas att den förträffliga apparaten eventuellt kan laga cappucino också, det vill jag ha! :-) Vi ses! *kram*

Postat av: Josefin

Publicerad 2007-07-17 15:34:55

En cappucino beställd ;) Jag ska prova en sån idag tror jag, så att det säkert funkar =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela