Josefin

Vi kanske inte kan förändra hela världen, men vi kan i alla fall få vår egen trädgård att blomstra!

Omstart

Publicerad 2007-01-29 19:29:07 i Allmänt,

Nu tar jag en omstart när det gäller träningen. Jag var väldigt duktig förut ett tag och orbitrekka 3 gånger i veckan. Men sen kom december och det blev så mycket att göra. Men nu jäklar tar jag nya tag! Syster utmanade mig, 2 gånger på orbitrek denna vecka! Det var en bra spark i baken start, nu inledde jag måndagen med ett pass =) Dessutom skrev jag ner vad jag uppnådde, så jag kan försöka bräcka det nästa gång. På så sätt kommer jag förhoppningsvis upp i mer tid också =) Nu är jag på G igen, det känns bra! Visst är amn trött när man kommer hem, men det gäller bara att ta sig i kragen. För det är skönt när man väl är i gång, och efter är man ju betydligt piggare! Jag ska komma ihåg det!

Och just ja, vi kom till Gnesta i helgen! Inget hade väl kunna hindra oss ;) Kalaset var kalas! Jag lekte med fyra barn och var i himlen typ ;) Det är kul och avkopplande att leka med barn, det är ett som är klart! I och A:s kusiner var där, och det tog inte lång stund att bli kompis med dem. Den minsta av dem är verkligen underbart söt hon också. Hon och A busade i sängen och bråttades så de blev rödblommiga, det var så himla gulligt!! Sötnosar =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela