Josefin

Vi kanske inte kan förändra hela världen, men vi kan i alla fall få vår egen trädgård att blomstra!

Ingen halvdag...

Publicerad 2007-01-05 12:59:45 i Allmänt,

... utan heldag. Känns taskigt att vi ska behöva jobba heldag när många andra har halvdag. Fast det känns ändå okej för mig, har ju aldrig upplevt halvdag ;) Jag brukar sluta 16  på fredagar, eftersom vi ändå stänger så dags den dagen. Men idag ska vi på bio efter att jag slutat, så då är det onödigt att gå hem emellan. Så därför sitter jag kvar till kvart i fem dessutom. Och dag före röd dag är det OB mellan 16-17, så jag borde väl vara kvar till fem kanske ;) Men kvart i får räcka, om man nu kan rapportera en trekvart, men det måste man kunna ju....

Äntligen fredag också, det ska bli så sknöt så skönt att vara hemma! I morgon är det maxxad sovmorgon =) Skönt!! Men eftersom jag är så trött på kvällarna så vaknar jag iaf relativt skapligt, och det är ju skönt. Ska se om jag ska scrappa lite i helgen, det var ett tag sen nu. Och jag har ju mycket nytt att använda =) Fick lite nya kort i morse också. Måste börja ta mer kort igen, vill ju ha lite att välja mellan.

Önskar er en trevlig 13-dagshelg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela