Josefin

Vi kanske inte kan förändra hela världen, men vi kan i alla fall få vår egen trädgård att blomstra!

Deltävling 2

Publicerad 2007-02-10 16:55:53 i Allmänt,

Kvällens tips:

Till final: The Ark (mina ständiga favoriter) och Jimmy Jansson (han går alltid vidare på något vis)
Till andra chansen: Marie Lindberg (en vild chansning kanske, men hon är okänd, och har en underbar röst, det kan vara hennes vapen. Jag hoppas faktiskt hon får åka med lite till på karusellen). Regina Lund (eh... typ?)

Det var svårt idag känner jag, har Lustans lakejer fortfarande fans som röstar? Kan de vinna nya? Gillar andra generationer Rydé och Thureson? Kan Cosmo4 och Jessica Andersson överraska? Jag är väldigt osäker på detta, men det är ju inte hela världen om jag tippar fel ;)

Och så beror ju mer på framträdande som sagt, men jag tippar just nu som ovan. Så vi får se vad det blir. Snart ska vi äta Canneloni, mums vad gott det är!! Är megahungrig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela