Josefin

Vi kanske inte kan förändra hela världen, men vi kan i alla fall få vår egen trädgård att blomstra!

Dagens lunch!

Publicerad 2007-02-06 18:16:34 i Allmänt,

R och jag var på Värdshuskompaniet idag och käkade lunch. Som för övrigt var det stället som vi åt på då jag var på intervju för lite mer än ett år sen. Till saken hör också att natten efter att vi ätit där så brann stället. Vilket ledde till att de fick hålla stängt i ett år. Men så runt lucia öppnade de igen, och R och jag var där och åt då, precis ett år efter första besöket. Och tack och lov så brann det inte den gången ;) Det är tur det, för det är ett bra lunchställe! Och det var det jag skulle komma till, dagens lunch var nämligen strutsgryta och potatis. Jisses vad gott det var! Köttet var verkligen perfekt mört! Det var enbär i och en gelé till, åh! det var verkligen såååååå gott!!!

Kommentarer

Postat av: mam

Publicerad 2007-02-06 21:11:06

Ja det lät verkligen gott! Struts till lunch, vad blev det då till middag? Vildsvinsfilé? Gottegrisar va avundsjuk jag blir.

Postat av: Josefin

Publicerad 2007-02-07 08:47:50

Frittata till middag =)

Postat av: Jeanette

Publicerad 2007-02-09 08:13:41

Och för mig som är helt lost på detta... Frittata? Vad är det för nåt??

Postat av: Josefin

Publicerad 2007-02-09 11:24:27

Omelett, med pasta, parmesanost, vanlig ost och citronskal i, det är himla gott det =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela