Josefin

Vi kanske inte kan förändra hela världen, men vi kan i alla fall få vår egen trädgård att blomstra!

Se det snöar!

Publicerad 2007-12-31 14:04:17 i Allmänt,

Det snöar faktiskt idag, ser fint ut. I alla fall då man sitter inne och kollar =) Årets sista dag idag, och i morgon är det ett nytt år! Året som jag börar min första fasta anställning, wow! Och jag inleder den med att vara ledig på onsdag ;) Har varit så otroligt skönt att vara ledig, nu kommer jag komma tillbaka med många nya krafter. Och på måndag kommer en kollega tillbaka från föräldraledigheten, hon blir dessutom min rumsgranne, och det är jättekul eftersom hon är så enormt trevlig =)

Passar på att önska er alla ett gott nytt år! Hoppas ni alla får den dagen ni önskar!

Kommentarer

Postat av: Marianne o Bengt

Publicerad 2007-12-31 17:20:34

Här har det inte snöat på länge, men det gör inget. Varmt och gott inomhus. Hoppas ingen skadas av alla raketer o dyl! Gott nytt år! Vi hörs 2008!

Postat av: mam

Publicerad 2008-01-01 18:29:00

Här kommer en bedrövlig nederbörd. Gick ut på stentrappan med träskor, det var otroligt dumt men jag behöll balansen tack å lov. Nyår blev lugn för oss gamlingar, många hade laddat med raketer så det lät som nytt världskrig i vår lilla by. Hoppas de ca 14 hundar som bor här överlevde. Låter kanske inte så lungt, men vi relaxade framför tv:n. Gott Nytt på er och sätt inte eld på några maränger i år! Massa goa kramar på er från Svårmor Mam

Postat av: Josefin

Publicerad 2008-01-02 01:04:56

Du är inte svår mamma, snarare en lättmor ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela