Josefin

Vi kanske inte kan förändra hela världen, men vi kan i alla fall få vår egen trädgård att blomstra!

Välkommen The Ark!

Publicerad 2007-04-11 19:26:43 i Allmänt,

Idag släpptes The Arks nya album, så gissa vad jag hade på dörrmattan när jag kom hem =) Givetvis så har jag sett till att den kom hem signerad idag!! Spelat den hela kvällen, och den är så bra! Det känns så skönt att veta redan innan att man kommer gilla en skiva. Spelar liksom ingen roll vad de gör, jag gillar allt!! Deras turnéplan är på väg att bli klar, så det ska bokas konsert =)

För övrigt har jag ägnat kvällen till att sortera bland mina scrapsaker. Vi ska ha scrapdag på lördag, så måste ha koll på allt ;) Det är en del av nöjet att köpa nytt och sortera in. Jag har mycket nytt sen jul bland annat som jag inte hunnit använda ännu, så det ska bli skoj. Dessutom har jag fått massa inspiration från scraptidningen, så jag längtar verkligen! Så ska det bli kul att få umgås med mina underbara systrar =)

I morgon ska jag åka iväg till Kolmården på kurs, den är egentligen för grävare, men kontorsråttor är också välkomna så jag ska dit och kolla in vad de lär ut för något. Blir nog intressant, men läskigt att åka själv och vara ensam bland en massa grävgubbar ;) Får hoppas att det kommer någon mer inspektör från någon annan kommun. Hur som helst så tror jag det blir lärorikt...

Kommentarer

Postat av: mam

Publicerad 2007-04-12 00:20:11

Hoppas dagen blev trevlig det kan väl vara kul att umgås med en massa grävgubbar. Bara de var snälla mot dig så du inte är kvar i något krondike. Visst är det kul att få signerade cd på posten har jag också fått så jag vet. Det blir nog en givande lördag med systrarna, tror nog ni kommer att insperera varandra. Kramiz!

Postat av: mam

Publicerad 2007-04-18 21:36:08

ÅHH.....VA TOMT DET ÄR HÄR........ÄR DEN 18 APRIL OCH INTE NÅGOT SEN the ark! jAG VILL ATT DU SKÄMMER BORT OSS PRECIS SOM J2 GÖR.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela