Josefin

Vi kanske inte kan förändra hela världen, men vi kan i alla fall få vår egen trädgård att blomstra!

Träningsslarv

Publicerad 2007-04-23 19:01:38 i Allmänt,

Har börjat slarva med träningen igen, eller det gick snarare utför sist jag var sjuk. Men nu har jag bestämt mig för att ha fasta tider istället och se om det går bättre. Ska gå upp 10 i 6 tisdagar och torsdagar så jag hinner innan jobbet, sen får det bli på söndagarna också. Känns som om det blir så sent på kvällarna, men om jag tar det på mornarna så har jag ingen ursäkt ;) Dessutom sover jag ändå inte så bra efter fem på mornarna, så jag kan väl lika gärna gå upp då. På så vis får jag dessutom tid att försöka träna med gummiband och boll (för styrka och balans) någon kväll i veckan. Och så kryddar vi det med kvällspromenader då det är fint väder. Det låter ju helt perfekt det =) Tänker inte ge mig, jag ska komma in i en bra träningsrytm igen. Nu satsar jag dessutom lite hårdare också ;)

Nu ska jag åka och hämta Darlingen på jobbet, sen ska vi åka och handla, tänk så spännande va ;)

Kommentarer

Postat av: mam

Publicerad 2007-04-23 22:16:22

Jag hejar på......lyssna riktigt noga så hör du!

Postat av: Marianne

Publicerad 2007-04-24 07:08:58

Oj Oj! Du är modig du som skriver i din blogg att du ska motionera mera! Nu kommer vi ju att kolla dig! Hur nu det ska gå till ;) Lycka till! Långpromenader är bra!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela