Josefin

Vi kanske inte kan förändra hela världen, men vi kan i alla fall få vår egen trädgård att blomstra!

Tradera

Publicerad 2007-04-24 19:28:55 i Allmänt,

Vad roligt det är med auktion på nätet =) hade bjudit på en del scrapsaker, eller papper var det just nu. Och det var tydligen en till som ville ha. Men är nöjd med resultatet, förlorade några och vann några, så det blev bra =) Tur att jag inte vann alla auktioner ;) Praktiskt med samma människa som sålde också, då blir det ju inte jättedyrt med frakten.

Jag var faktiskt upp 10 i sex i morse, men usch vad trött jag var sen ända fram till kafferasten 9.15. Var väl okej att gå upp tidigt, men nästa gång jag ska det så ska jag inte vara uppe till elva kvällen före. Får inte glömma bort att sömn är behövligt ;)

Najs väder det har varit idag. R och jag var som vanligt, eftersom det är tisdag, ute och lunchade. Sen tog vi en prommis längs ån, det är verkligen fint nu när träden börjar komma igång. Tycker våren är helt underbar, njuter till fullo av att följa vägen mot sommar!

Kommentarer

Postat av: Marianne

Publicerad 2007-04-24 22:08:19

Hm! Ville bara berätta att din lille svärfar gick och la sig vid 02.30-tiden i natt och gick upp kl 06.30. Han tror han är evigt ung ;) Våren är finfin!

Postat av: Josefin

Publicerad 2007-04-26 19:58:11

Vi ungdomar behöver mycket sömn vettu, därför som jag inte orkar vara vaken så länge i vanliga fall ;) Du får se till så B sover så mycket som han bör, uppe sent och upp tidigt, inte bra om det blir ofta. Men någongång ibland ska det väl gå...

Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela