Josefin

Vi kanske inte kan förändra hela världen, men vi kan i alla fall få vår egen trädgård att blomstra!

Nya saker

Publicerad 2007-04-26 19:56:02 i Allmänt,

För ett tag sen var jag inne i en skoaffär och kollade på ett par Eccosandaler som jag ville ha. Men det blev inte att jag provade båda den dagen, sen blev det sämre väder och kändes inte så angeläget med sandaler längre. Men nu har det ju blivit fint igen, och åter aktuellt. Så idag hade jag bestämt att jag skulle gå och prova skorna på lunchen. Och när jag kommer dit så står det i fönstret att det är 100 kronor rabatt på alla Ecco skor torsdag-söndag, snacka om flyt att jag väntade =) Så idag köpte jag nya sandaler! Dessutom så hade de ett par andra snygga och supersköna Eccoskor som det var rea på, så jag passade på att köpa dem också =) Så nu har jag två par nya skor, härligt! Och när jag ändå var igång så gick jag och köpte mig ett par nya braller också. Har jag sagt att jag fick lön idag ;)

Idag när jag stod på torget och väntade på R så blev jag så sugen på Kinamat, så vi gick dit och käkade idag. Smakade gott det =) Är proppamätt fortfarande! Härligt att det är fredag i morgon! Fyra dagars ledigt, jippi!

Kommentarer

Postat av: mam

Publicerad 2007-04-26 21:09:29

Härligt med bra skor, ni ska ju promenera en hel del i vår om jag fattat rätt. Å flyt var det. Rea! Du ser man ska inte göra idag det man kan göra i morron...........

Postat av: Skogalningen Jeanette

Publicerad 2007-04-27 13:50:02

Way to go, syrran! Hejar fram skoköpandet! Mera skor till folket! (Kanske ska demonstrera på första maj...)

Själv skulle jag ut och äta på lunchen med mina arbetskamrater. Kom tillbaks proppmätt och med två nya toppar... Inte meningen, men men... Jag köpte i alla fall inte skor (de jag ville ha fanns inte i min storlek)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela