Josefin

Vi kanske inte kan förändra hela världen, men vi kan i alla fall få vår egen trädgård att blomstra!

Vecka, vecka

Publicerad 2006-09-21 19:17:16 i Allmänt,

UjUj, nu var det ett tag sen jag skrev. Inte så likt mig. Orbitrek har kommit och jag är jättenöjd. Telefonen är beställd och kan nog hämtas ut i morgon, hoppas jag. Ansökan till tjänsten är inlämnad, sista ansökan om en vecka. Hoppas verkligen att jag får den. Lite jobbigt att vi läser posten högt, då har jag ju fått höra att folk sökt den. Fast det verkar inte vara någon superhaj av dem jag hört. Flera verkar söka för att de måste eller något. Men de ska komma tre nya på livsmedel och två plusjobbare, då måste det väl ändå vara skönt att behålla mig istället för att anställa någon ny ;)

R har varit på intervju på Nyköpings bibliotek, besked nästa vecka. Så hoppas, hoppas att han får det! För jag vill verkligen, verkligen stanna kvar här i Nyköping och i denna lägenhet. Trivs kanon!!

I morgon är det äntligen fredag! Och sen kommer den ljuva helgen! Ska till Gnesta på lördag och träffa syster med familj, det längtar jag efter! Livet är najs, vore ännu najsare om vi fick positiva jobbesked =)

Kommentarer

Postat av: Anneli

Publicerad 2006-09-21 19:42:19

Önskar er båda lycka till! Väntar själv på besked.

Postat av: Jeanette

Publicerad 2006-09-22 09:59:41

Jag håller en tumme för er båda! Hoppas, hoppas!

Postat av: Jessica

Publicerad 2006-09-22 10:24:46

Håller mina tummar blå! Och det ska bli så kul att få lite besök. Hur var det nu, ni käkar inte äppelpaj/äppelkaka? *retas*

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela