Josefin

Vi kanske inte kan förändra hela världen, men vi kan i alla fall få vår egen trädgård att blomstra!

Patrik bokad!

Publicerad 2006-09-04 18:49:03 i Allmänt,

Nu är två biljetter till Patrik Isaksson den 28e oktober bokade! Valde rad tre, så vi kommer sitta nära, tycker upplevelsen blir bäst då. Det ska verkligen bli skoj! Tror det kommer bli en kanonkonsert eftersom det nog verkligen är rätt lokal för honom. Speciellt kul också att R följer med, behållningen blir så mycket större då.

Igår vann R och deras lag serien i bangolf! Hurra, hurra för dem! Vi var ute på kvällen och firade med laget. Käkade gott på Oliver Twist. R och jag körde nykter linje, medan de andra ölade friskt ;) Men det var himla trevligt, vissa av dem var knäppare än andra, och sånt uppskattar jag verkligen!

Höst i luften, man känner att det är kyligare ute nu. Men jag måste säga att det känns riktigt friskt och skönt. Höstsolen är inte att förakta! Vi tänkte ta en liten höstpromenad ikväll, eller kallas det fortfarande sensommarpromenad? Ut och gå ska vi i alla fall, så fort R bara har kommit hem och fått i sig lite mat.

Förhandlingen gällande våra onsdagar har antagligen inte gått rätt till. Facket är inkopplat och är inte nöjda, så får vi se vad det leder till. Det är bra att det är någon som tar tag i det här, för jag tycker verkligen att det kunde ha kommunicerats bättre. Snyggt jobbat att det redan är annonserat, när inte sista ordet är sagt. Men jag antar att jag jobbar till 18 på onsdag? Men det betyder ju att jag slutar 16 på fredag. Men jobba 9 timmar, va på jobbet 10 timmar... det känns lååååångsamt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela