Josefin

Vi kanske inte kan förändra hela världen, men vi kan i alla fall få vår egen trädgård att blomstra!

Verkligen underbart...

Publicerad 2006-11-06 18:51:11 i Allmänt,

.... att jag får vara kvar i Nyköping. Alla är så snälla där. Och speciellt de på service (de som sköter expedieringen och inkommande ärenden via post bla). Dagen innan det blev officiellt att jag fått tjänsten frågade en av dem om jag hört något om tjänsten ännu. Och då sa jag att jag hade fått den. Då lyste hon upp och sa "Men vad roligt, jag hoppades på det". Det gladde mig hela dagen att höra det =) Och de har verkligen kommit fram och grattat. Och idag när jag var inne hos två av dem för att fråga några saker så grattade den ena av dem mig. Och sa att hon tyckte det var bra att jag fick den, för jag var så duktig, det var nästan aldrig något som var fel. Och det höll den andre också med om, kände verkligen hur de menade det. Det är skoj när man märker att folk är uppriktigt glada över att jag får vara kvar =) Känns himla bra att bli gratulerad till tjänsten! Underbart att vi får bo kvar i lägenheten också. Livet är bra underbart ibland =) Så himla skönt att det flyter på just nu!! Motsatsen har jag fått prova på, mindre skoj är den.

Nu har vi en bil igen, fick hyra den av syster med man. Den fungerar himla bra och är skön att köra, det känns bra =) Mycket känns bra!

Hoppas, hoppas, hoppas vi kan komma till Gnesta i helgen. Vi längtar efter knattarna, jag har inte sett dem på länge, och R inte sett dem på en evighet. Om två veckor blir det eventuellt en scrapdag igen, det ska bli skoj det också =) Eller vi bokade det egentligen, inte dagen bestämd ännu bara.

Kommentarer

Postat av: Marianne

Publicerad 2006-11-06 22:21:31

Va´skönt med positiva reaktioner! Det är även skönt att ni kan bo kvar i er fina lägenhet i Nyköping. Jag uppskattar även din systers och svågers välvilja med billånet. Ja, det är flyt det!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela