Josefin

Vi kanske inte kan förändra hela världen, men vi kan i alla fall få vår egen trädgård att blomstra!

Prata i sömnen?

Publicerad 2006-11-28 09:59:25 i Allmänt,

I natt vaknade jag av att jag frågade R "men funkar avloppet med blomman i?!" För mig var frågan helt självklar just då. Det var en avloppsbrunn som vi skulle börja använda till jul, och då är det ju viktigt att det fungerar som det ska ;) R svarade mig med att fråga "Frågade du just om avloppet med en blomma fungerar?" "Ja" svarade jag och blev lite irriterad att han inte bara kunde svara. Var ju så himla trött. "Vad då för blomma" frågade R. "Men julstjärnan" svarade jag sömndrucket. "vad  för avlopp med julstjärna" undrade R. Blev mer irriterad på att jag var tvungen att förklara. Det var så självklart för mig, jag hade ju bilden i huvudet. Tror jag försökte på mig någon förklaring men gick på toaletten sen. När jag kom tillbaka hade jag kvicknat till lite, och insåg att jag var aningen förvirrad ;) Och R kallar mig knasig ;)

Kommentarer

Postat av: Anneli

Publicerad 2006-11-28 11:41:21

Men vilka skojiga/underliga konversationer ni skulle kunna ha i sömnen då! :-) R pratade ju en del i sömnen när han var liten, gör han det fortfarande? Ni kanske borde skaffa en bandspelare? :-D

Postat av: Josefin

Publicerad 2006-11-28 14:11:07

Jag har inte märkt av det i alla fall. Men det kanske r som du säger, att vi ligger och pratar med varann utan att veta om det ;)

Postat av: Mam

Publicerad 2006-11-29 01:53:39

Fniss.........

Postat av: Joakim

Publicerad 2006-12-01 10:23:20

Kom och tänka på när vi kolla
på finalen i fame factory när du jag var i E-tuna
hemma hoss dig. du fråga massa om vem jag tyckte
var bäst och så.
jag var ju snäll och svara med undrade ialla fall vem som vann när allt var slut.
Kanske ligger i familjen.
vi ärju så bra så vi kan tänka på saker och
svara på en del närvi sover.vilka kan det.
ha det.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela