Josefin

Vi kanske inte kan förändra hela världen, men vi kan i alla fall få vår egen trädgård att blomstra!

Köplust

Publicerad 2006-06-17 17:25:13 i Allmänt,

Jag tycker om att köpa saker, och ofta köper jag saker fast det kanske inte är jättenödvändiga. Men vissa saker blir man ju liksom kär i. Jag har en favoritaffär här i Nyköping som heter Confetti, där inne säljer de alla möjliga sorters prylar. Tavlor och prydnadssaker bland annat. Och de har altid så fin skyltning, så den kikar jag alltid på. Och under en tid så hade de jättefina kannor där, en underbar fin grön färg. Det sa bara klick mellan oss ;) Men jag har inte köpt dem, inte förrän igår.... Var inne och kollade och insåg att om jag inte köpte dem skulle jag ångra mig. Och det är ytterligare en bra sak med den affären, de byter ut sitt sotiment rätt ofta, och har inte jättemånga av allt. Så jag köpte dem, den ena till saft och den andra till mjölk. Mjölkkannorna vi har är lite för små för stora kalas, många vill ha mjölk i kaffet och en liten kanna räcker inte så långt, så det är ju jättebra. Kolla här nere på underverket, njutbara va? Och välkomna att komma och beskåda dem på riktigt!

81929-1

Kommentarer

Postat av: Karin Sandebris

Publicerad 2006-06-17 21:50:58

Det var fina kannor. Nu får nog Hans-Ove och jag börja med mjölk i kaffet så finkannan kommer fram. Mam.

Postat av: Anneli

Publicerad 2006-06-18 14:22:25

De var ju fina! Jag är själv lite av en "shopaholic", men får lägga band på mig nu när vi har barn. Tur att Tradera finns, säger jag bara! :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela