Josefin

Vi kanske inte kan förändra hela världen, men vi kan i alla fall få vår egen trädgård att blomstra!

Fredagen närmar sig!

Publicerad 2006-07-24 14:39:55 i Allmänt,

Underbart, underbart, underbart det ska bli att få komma till Paris. Det verkar finnas så mycket vackert där, älskar att titta på vackra byggnader. Och speciellt kyrkor, väldigt fascinerad av sådana. I morgon ska vi åka till Söderköping och äta glass på smultronstället, det ska bli gott det =) Ska träffa en gammal vän och dennes sambo där också, ska bli trevligt! Och på onsdag bär det av mot Stockholm, på förmiddagen ska jag se om jag hittar något på rean. Sen vid två ska jag besöka älsklingens bibliotek. Därefter ska vi fira hans födelsedag. Med vad kan jag inte säga, eftersom det ska bli en överraskning för honom =)

Kommer skriva blogg i Paris också, så ni får gå in och titta då och då. Det finns en internetkoppling som vi kunde få använda, så då kan jag skriva ner vartefter och slipper mastodontskriva när vi är hemma igen.

Äter körsbär.... fast jag tycker det smakar som biggaroer. Tror inte de kan skilja på det i affären, känns som om de kallar allt för körsbär. Men är inte körsbär rätt små och lite syrliga? Dessa smakar som biggaroer, gott iaf =)

Kommentarer

Postat av: Marianne

Publicerad 2006-07-25 11:42:29

Vi ser verkligen fram emot alla trevliga rapporter från Paris! Skulle vilja tänka på er när ni är i Eiffeltornet.

Postat av: Jessica

Publicerad 2006-07-26 22:05:54

Ha det så jättebästans i Paris! Hur känns det att ha haft en veckas riktig semester? kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela