Josefin

Vi kanske inte kan förändra hela världen, men vi kan i alla fall få vår egen trädgård att blomstra!

Dan före dan före dopparedagen!

Publicerad 2006-12-22 22:59:33 i Allmänt,

I morgon är det lördag, och sen är det julafton =) Längtar!!! Vi sitter och väntar på att det ska bli rymdlandning. Det ska bli spännande! Jag vet hur jag kände när jag kom tillbaka till Nyköping från Paris, tänkt hur de måste känna att komma tillbaka till jorden liksom... Det måste ju vara helt enormt! Det är lite häftigt att vi haft en svensk långt där upp nu. Det finns nog inte ord för honom att beskriva allt det han sett. Sånt man alltid drömt om att se liksom. Eller jag har det i alla fall, det måste ju vara världens häftigaste grej att se jorden från rymden!!

Julförberedelserna är snart klara nu, det är väl bara kvar att göra Jansson, det blir i morgon det. Vå råkade förresten äta skinkmacka idag ;) Vi var tvugna, för skinkan vi köpt skulle nog inte hålla sig annars ;) Det är verkligen så enormt gott!!!

Har julledigt nu, eller semester som det heter när man är vuxen... Var så skönt att ligga i sängen i morse och låta bli att gå upp! Hade visst pratat i sömnen i natt igen. Fast nu har R lärt sig att inte svara.... Och då gick det bra. Hade i och för sig bara sagt god morgon nu, fast vid midnatt då... Undrar varför jag börjat med det. Helt knäppt ju... Dessutom drömmer jag rena rama långfilmerna om nätterna, kommer ihåg det mesta och det är avancerade och detaljerade historier. Fast jag har nog alltid kommit ihåg mina drömmar rätt bra....


Nu är det bara en kvart kvar tills sändningen börjar.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela