Josefin

Vi kanske inte kan förändra hela världen, men vi kan i alla fall få vår egen trädgård att blomstra!

Trötter idager

Publicerad 2006-08-04 20:32:50 i Allmänt,

Det tar verkligen på krafterna att vara på semester. Vet inte hur många mil vi gått den senaste veckan. Mina fötter värker så jag knappt kan ta mig hem på kvällarna ;) Tur jag har R som kan hjälpa mig. Verkar inte som om jag har världens bästa skor eftersom jag får blåsor. Det kommer bli lagom att åka hem i morgon, känner att jag behöver vila lite =)

Idag har min mage varit knas och jag har vart alldeles för trött, så krafterna räckte inte så långt. Men vi tog mycket vila idag, så det blev skönt det. Var bland annat i Paris populäraste park, trots att där var mycket folk så var det väldigt lugnt. Folk är så avslappnade här, det märks om inte annat på stolarna, för alla är väldigt mycket tillbakalutade.

I morgon går flyget vid 21, och vi ger oss väl av vid halv fem. Får se om jag skriver om de sista dagarna i Paris då. För just ikväll tror jag inte att jag orkar. Men det kommer mer bilder och text här, så småningom =) Nu ka vi snart äta middag, fast utan vin ikväll.... dricker jag mer vin så tror jag att magen ger upp :)

Kommentarer

Postat av: Torsten

Publicerad 2006-08-04 23:55:17

Hej!

Trevlig blogg!!

Hörni - starta lite tidigare när ni ska åka hem - jag rekommenderar att ni startar redan vid 16.10. Om ni startar 16.30 har ni lite för lite marginal om det händer någonting! Tänk på att om ni missar bussen ligger ni risigt till - enda utvägen är då taxi till Bauvais-flygplatsen och det blir svindyrt!!!

Vad är adressen till nalleaffären? - Gunnel har letat efter den.

Hoppas ni har haft det riktigt bra nu! Jag vet att era fötter ömmar - man går otroligt mycket i Paris precis som ni skriver!

Ha en fin hemresa!

Torsten

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela