Josefin

Vi kanske inte kan förändra hela världen, men vi kan i alla fall få vår egen trädgård att blomstra!

Ont det gör ont..

Publicerad 2006-08-07 20:43:37 i Allmänt,

Min mage är verkligen katastrof! Det här är bland det jobbigaste jag vart med om... Gårdagen var nog värst. Idag har jag inte haft någon feber iaf, och har kunnat tänka klart. Men magen gör både ont och behöver toabesök stup i kvarten. Köpte vätskeersättning på apoteket, det rekommenderas att man tar sånt eftersom man förlorar både näring och salter. Men har inte kunnat äta annat än youghurt och nyponsoppa, känner mig hungrig men tugga på något tar emot. Så flytande får det bli... hungern går dessutom över rätt fort. Men dricker mycket iaf.

4 dagar är max man ska gå med lös mage, så är det inte bra på onsdag får det bli vårdcentralen, eller sjukhuset. Men det hoppas jag att jag slipper. Önskar en enda sak just nu, att bli av med detta!!!!!

Kommentarer

Postat av: Jessica

Publicerad 2006-08-07 21:57:45

Men stackars lilla gumman. Synd att en resa som verkat vara så trevlig ska lämna sådana spår efter sig. Det är inte salmonella du råkat ut för hoppas jag. Många värmande tröstande kramar kommer från dina systerdöttrar och Alva ger dig en extra kram med sin knubbiga armar, stryker dig över armen och klappar dig på ryggen. Jag skickar ett jättelass med kramar och undrar om du har Imodium hemma?
Krya krya på dig gumman!

Postat av: Jessica

Publicerad 2006-08-07 22:48:36

Nej nu har din mage fastnat i min skalle eller hur jag nu ska säga ;o) Hoppas det inte är något allvarligt. Tänker på dig och hoppas du blir frisk snart gumman. kraaaaaaaaaam

Postat av: Jeanette

Publicerad 2006-08-08 09:12:43

Men lilla vännen, det låter inte alls nåt kul. Jag hoppas att du blir bättre snart, för magont är inte kul. Jag hoppas också att det inte är nåt allvarligt och att det inte avskräcker från att åka till Paris igen.
Många tusen kramar!

Postat av: Martin

Publicerad 2006-08-08 20:47:48

Usch då! Inte ska du vara sjuk! Hoppas att det blir bättre snart! Vi fick vykortet idag, tack så mycket :). Ta hand om dig och krya på dig! Iffi hälsar. KRAM!

Postat av: Mamma

Publicerad 2006-08-09 23:32:57

Sitter här och läser lite dagen efter. Vet nu tack å lov att du är bättre i magen. Det är nog mycket tack vare fin omtanke och värme från dina nära som det onda ger med sig. Kärlek är en bra medicin. Kram min tös.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela