Josefin

Vi kanske inte kan förändra hela världen, men vi kan i alla fall få vår egen trädgård att blomstra!

Beställd!

Publicerad 2006-08-30 18:03:44 i Allmänt,

Nu har jag beställt den! En Orbitrek från tvins.se blev det! Spännande!! Lita knasigt att jag bestämmer mig för att skaffa den här typen av träningsmaskin, och så har syrran precis köpt en.... Utan att jag ens anade något. Men det var ju perfekt, nu kunde jag prova deras först innan jag beställde en egen =) Nu är det bara att vänta på att den ska komma. Det ska bli så kul att komma igång med lite träning. Skönt att kunna bedriva den hemifrån, det blir ju aldrig av att man beger sig till ett gym. Men har man en maskin hemma så funkar det bra som pepp, använder man den inte så får man iaf dåligt samvete av att se den ;) Men jag är säker på att den kommer användas. Är ju suveränt att kunna använda den samtidigt som man kollar på TV, det ultimata ;) Vill den ska komma nu!

81929-51

Har hamnat i funderingstankar på shopping nu känns det som. Behöver en ny mobil, den jag har tappar baksidan hela tiden. Har hittat en som ser söt ut, ska kolla på expert i morgon hur den ser ut. Funktionen är verkligen jätteviktig för mig vi val av ny telefon ;) Men ett mobilköp får nog bli lite längre fram tror jag. Kan ju inte köpa Orbitrek och mobil samma månad ;)

81929-52

Kommentarer

Postat av: Martin

Publicerad 2006-09-01 00:01:43

Mobilen ser bra u, det är en sån jag har, fast jag har en svart. Funkar jättebra :). *kramar*

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela