Josefin

Vi kanske inte kan förändra hela världen, men vi kan i alla fall få vår egen trädgård att blomstra!

Vägvisare

Publicerad 2009-04-07 12:31:35 i Allmänt,

I helgen provade vi GPSen, den funkade ypperligt. Smart som den är så visar den mackar och dyligt också. Men tyvärr verkar det som om den bara visar hamburgerestaurangen med det gula M.et och inte MAXrestaurangerna, men det kanske man kan ladda ner ;)

När jag går till jobbet så händer det lite då och då att det stannar någon och frågar mig om vägen, för det mesta brukar jag kunna hjälpa till och ibland säger jag fel. Men igår så gav jag en millimeter rätt vägbeskrivning. I torsdags när vi var på kurs så var det en föreläsare där från ett företag, han berättade vart de satt och även på vilken våning, och det var ungefär det som fastnade tror jag ;) Så igår stannade det en bil och fråga efter vägen till Nytorget, för han skulle till ett företag som hette "**", och det var precis det företaget som var på kursen. Så jag kunde säga hur han skulle åka, i vilket hus de satt och på vilken våning, det kallar jag vägbeskrivning ;) Men snacka om att fråga rätt person!

Måste förresten berätta att jag är kanonpigg idag! Ska inte bara gnälla på när jag är trött ;) Jag var iofs trött kl.6 när jag gick upp, men det hängde inte kvar under hela förmiddagen. Dessutom började med en utevistelse direkt när jag började jobba, och det piggar ju upp ytterligare att komma ut på landet och höra fåglar =)

Kommentarer

Postat av: Marianne

Publicerad 2009-04-07 13:02:59

Det var väl inte så att R även bad hamburgerkedjan med det stora M:et om sponsring av GPS:en? Kul att den funkar i alla fall!

Postat av: mammis

Publicerad 2009-04-07 22:34:57

Visst piggar det upp att vara på landet och höra fåglar. Var ute och gick passerade salix när den nästan var slut for en fasan upp...... jag blev skitpigg tog ett jätteskutt faktiskt!!

Vårsolen och ljuset verkar ha en väldig inverkan på tröttheten, känner mig också piggare nu.

Jag tycker det verkar som du har en liten GPS i din hjärna. ;-) Kramiz

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela